2007年6月7日星期四

Still the struglling on internet 仍然在互联网上纠缠


I can't use my computer yet, but have to work in a net bar. They still do a lot of things to stop me to make this open to the public. I have to fight them in almost every minute. I have to change the computer three times to avoid being controlled.
Now I can work, on this blog and the net.
The most funny thing is they had to switch off the power supply of the net bar three days ago when I was sending lots of mail to overseas media.
我还是不能使用自己得电脑,仍然不得不使用网吧得电脑。他们也仍然是做很多事情来阻止我将事件公诸于众。
于是我又不得不同他们反复纠缠争夺电脑得控制权,我换了三台电脑才可以开始正常工作。
现在终于可以正常开始工作了。可笑得是大概他也在听我所的音乐,他很烦听到心经吧,所以拼命摇动我的座椅,无耻的家伙。
更加可笑的是,三天前我在网吧的工作逼得他们居然把网吧的电闸给拉了,真厉害啊,佩服得很