2007年6月7日星期四

Did I break the law? 我犯法了吗


Some sort of communication told me yesterday that I have breaken the law. They were warning me. Am I stupid enough to be easily cheated or are they stupid enough to tell this bullshit?
If I did, arrest me. Take me to the court and give me a fair trial. That is exactly what I want. They should understand the normal procedure of justice very well. That is what they do for.
昨天,某种沟通管道告诉我,我犯法了。他们试图警告我。
我会象他们一样愚蠢到相信这种屁话?或者他们竟然愚蠢到编造这样的谎言?
如果我犯法了,逮捕我,送我上法庭,让我接受公平审判,这恰恰就是我想要的。
他们应该很清楚正常的司法程序是怎样的,他们不是吃这个饭的吗?