2007年6月7日星期四

与贱狗的控制与反控制 Control and anti-control activities between me and the cheap dogs


因为我们都选择了必须让我每次开机都要进行一次Ghoast image的重装,因此每天只要我开机,我们都要忙乱好一阵子,玩弄着越来越丰富的控制与反控制手段.
其实我有点可怜他的,我是个工作起来不要命的人.昨天我整整上网十多个小时,悠然听着贝多芬和德沃夏克,肖邦,弄到晚上十一点多,大概他累得实在不行了,大声地敲着我的墙壁.呵呵,不好意思.大概除了我就再也找不到如此强悍的监控对象了,你我都不好运.谁让你做的是如此下贱的工作?监控、骚扰守法公民?
就算我十恶不赦,那么一个孩子呢?一个九岁的孩子有什么罪过?你们天天骚扰他?让他无法集中精神读书?无法好好睡觉?难道你就没有那怕一点点良知?
我自己就无所谓了,十年的骚扰迫害使我练出了一副极强韧的神经系统,任何声响、感觉传递仪器对我毫无作用。更不要说什么恐吓了,生死关口我都能够坦然踏过,还能有什么东西能够吓倒我?
我知道贱狗们想困死我,我已经将一切置之度外了。所谓前途、金钱、未来的生活,我还是将所有的都交托给上天,交托给佛陀,我只是平静地做我应该做的,不得不做的,至于结果,我不再去想了。
我已经没有慷慨激昂,没有义愤填膺,也没有拼死抗争的戾气,只是平静如水,以一棵平常心待之,其余的一切,都交托与上苍。我坦然地接受宿命,但是不是坐等,而是每天辛苦工作,细细筹划。让上苍替我去料理结果吧。
Since we all choose to start my computer from a re-installation with a ghost image,we both have a lot of things to do everytime I start my cmputer, more and more control and anti-control activities taken placed.
Actually I have some pity on him, since I am a quite hard-working people and I worked on net for over ten hours yesterday, he had to follow me. When I was listening to Beethoven, Chopin, Dvorak and working on net until half past 11 pm, he might be exhausted and just made a lot of noise on my walls. I was sorry for that. They maynot find any watched people as violate as me. But I couldn't help with it since he was doing such a god-damned cheap job as watching and disturbing the citizens haven't done anything which was ilegal.
Even if I am quite a criminal who deserve all these, what is the guilt of a 9-year-old little boy? They watch him and disturb hime everyday. He cannot concentrate with his study and get no good sleep everyday. Do all these people have any conscious of loyalty or moral in heart?
I am OK with anything that happen to myself. After ten long years of being watched and disturbed everydat, I have the strongest nerves. No any noise or feeling-transmission-device will work on me, let alone any frightened word.
I know they want to stop me from finding any economic resource like job or any thing likely. But I am not worried now, not about my future, not about money, not about my career. I just want to do what I should do and have to do quitely. I will put all those things to the hand of god. Let him to take care of my result.
I am not angry any longer, but work everyday peacefully. I will accept my fate, but not without any strugle.
I just work hard everyday and let the god to take care of the rest.