2007年6月7日星期四

我的博客的统计 The statistics of the visitors to my blog


从Opera提供的统计数字来看,我的网友来源愈来愈广泛,遍及全中国及美国很多个洲,以及一些亚洲国家.随着我最近将工作中心转移到国外,并开始用双语写文章,我想会将这个博客做到街知巷闻的.既然他们删除我在国内的所有的帖子,我没有选择,只好转向国外.
有点意思的是,我写的有点象战地日记,每天记录着与贱狗们的斗争,有来有往的.我基本上没有考虑好怎么写,没有谋篇,没有起承转合,只是想到哪里写到哪里.
因为每天我要花费大量的时间与贱狗们做控制与反控制的较量,还要做很多其他事情,所以只好马虎一点了.
随着流量的逐渐增大,我希望有心的网友帮助推广一下.我知道有一些网友已经在帮我的忙了,谢谢你们.
From the statistic report by Opera.com, my friend who is reading this blog are from more and more places, such as many provinces over China and states over US, and alos some asian countries. Now I move the target market from China to abroad and begin to write this blog both by Chinese and English. I will make this blog known to the whole world. Since they deleted all tags I pasted on web stations within China, I have to move outside, where they don't dare to delete them.
What is interesting is what I wrote is like some diary in war field, recording those activities I fight with cheap dogs. I don't have enough time think of how to writ the article well since it costs my a lot of time to fight them, when they use quite a lot of methods to stop me from doing anything on net. Therefore the wording is not quite good.
As the flow of readers grows, I wish all friends on net help me to promote this blog for me, or for freedom.
I know that quite a few are helping me on this, thanks for all of them.