2007年6月7日星期四

一件奇怪的事情 Something very strange


我发现一件很奇怪的事情,就是从我的防火墙显示来看,我的电脑被连接到台湾、香港、澳门、欧洲、美国等等很多地方。这是为什么呢?难道这是一个国际项目?我居然有幸被如此多的人关注?似乎有点不可思议。
但是,也许这是贱狗们迷惑我的方法,以假的IP地址显示而已,思考中.
I found something very strange. It is shown from my firewall that my pc was connected to Taiwna, Hong Kong, Macao, Europ, US and many other places. But why? Is this an international project? Did I cause so many attention from so many places? It is incredible.
Or is it their method to make me confused? Do they show those forged IP addresses to me?