2007年6月7日星期四

实在无法明白 I can never understand this.


有关部门人员的脸皮之厚,实在令人难以理解.以电脑技术而言,他们其实已经完败于我的手上.经过两年的交手,现在我基本上可以完全控制我的电脑,使用电脑做任何我想做的事情.有关部门在内置遥控装置在我电脑的情况下,只要我开机,他们就可以随心所欲地做他们想做的事情,居然完全无法控制我.搞到要入屋偷我的光盘,在我的cable上做手脚.而在做了那么多不要脸的事情后,仍然完全无法防止我做任何事情.
难道这还不叫做完败?
这帮子酒曩饭袋只有靠我去煲汤给儿子喝的时候趁机做一大堆假线程,用光我的CPU资源,让我死机.可是不用多久,我又上来了.而且将他们的控制程序删个干干净净,气得直敲我的墙壁.
我还是想做什么就做什么,有本事拿技术让我看,敲墙壁只能说明无能而已,徒增笑料.
如果是实验,所有的手段被我看得干干净净,破得一点不剩,还有什么意义?
真不明白,仅仅是死缠烂打?哪里有一点大机构的风度?人总不能无耻得一点脸面都不要吧?
他们之所以还能控制我,完全靠的是盘外招,实在令人齿冷.
I just can never understand how shameless those relative department people. They are completely defeated by me in consideration of computer technology. During two years of fighting each other, I am in fully control of my own computer now. I can do whatever with it. Although they have built-in remote control appliance in my computer and can do anything they want to do once I switch on the computer. Even after they had to slip into my room and stole some of my programmed CD and did something to my IDE calbe, they can not control me or stop me from doing anything now.
Is this a total failure?
These stupid guy created lots of thread when I cook for my little son and made my computer down. But just a little while later, I come back again. I delete almost every item they use to control my computer, they are so angry that they hit the walls of my room to create quite some noise. What use can they do with it? It is just shameless.
Now I can do whatever I want to do with my own computer. They can show me their technical level, what good there is with knocking the wall?
They just stay beside me every day. Where is their manner as a big institution?
If this is an experiment, then I now understand any method they use, and not at all be refleted. It is meaningless now.
The reason they can control me is other than technical problem. This only make me laught at them