2009年2月20日星期五

This is just another day again

Sure it is just another day again. Friends are more and more, realor not real, some are from their groups. I konw it when they jsuttry to confuse me and make me lose my direction. This is a gametrick they have been playing for ten years.
Some of the friends ask me about the reason for all the efforts.Some ask me to protect myself well. Actually it is a funny questionto me since I have not been thinking of this for quite sometime.
Because I have seen them through. They are processing enomousresource that seems never be used up, money, human resource,device, and maybe smart scientists. But they are groups of cowards,cheap beasts. They are not capable of killing anyone. They don'tdare.
According to the class of their activities, they are just groups ofshameless cowards. Nothing more.
其实今天也不过同平常一样而已,平常心待之,则日日皆为平常。朋友是越来越多了,有真的也有的不是。有的就是他们,我知道得很清楚,其目的不过是想混淆我的视线。随便吧,我一样真诚待之而已,呵呵。
有的朋友问我做这些的原因,呵呵,难道你们认为在这个国度做这些会很好玩?好扬名立万?有的朋友劝我保护好自己,呵呵,谢谢。这个问题我好些时间没有想到了,因为我看透了他们。
他们也许拥有用之不尽的资源,人力,器械,资金等等。但这帮子不过懦夫一群耳。以他们行事的风格等级,只不过就是一群下流无耻的酒囊饭袋,无他。他们敢杀我吗?威胁了多少次了,呵呵,敢的话怎么不来?我天天等着。

没有评论: