2009年2月20日星期五

抢救回来的旧文章--降低我的效率

Once there is something I do and they don't want me to do. Theresouce occupied will be 100%. The PC will be down and I will haveto reboot it. Therefore I will terminate the prcess and restart itbefore they do it. They can only slow down my pc with it now.
一旦有甚么我做的事情是他们不希望我做的,CPU资源占用会升到100%,电脑就死了,我只能重新开机。于是我盯着资源占用,一旦过高就将程序关闭充气。所以现在他们只会用来降低我的效率