2009年2月20日星期五

It is funny that the pc in the the netbar are reinstalled twice

It is quite funny. After I moved in to this netbar to work, all thePC have been re-installed twice. Today they are all differentagain. I konw it happens because I deleted almost every their fileand their controling device. They can do nothing to me withoutre-installing all the PC and setting a lot more restriction. Itseems I need to move again.
实在是滑稽。自从我转到这家网吧工作后,所有的电脑已经被重装了两次。美其名曰升级,呵呵。今天所有的电脑系统都重装了,加多了很多限制设定。我知道原因,是我上几次几乎将他们所有能用的程序和设置全部删掉了,不重新设置他们根本无法限制我做任何事情。
看来我又要搬家了。

没有评论: