2009年2月20日星期五

我从被屏蔽的博客里面抢救回来的旧文章--我从中找到了许多的乐趣

I can sense that their experiment is still going on, with many newcondition added to. They may expecting my reaction and note downthe data. They live beside me, pretending to be normal neighbours.They try something different periodically to interactive with me.For times they intrude my home and leave something to let me knowit. Maybe it is for frightening me, but it doesn't work.
Whatever I do or say, they can view it or hear it. They mean tomake me aware of it. I am just living in a clear glass box withalso microphone installed. Maybe I have been doing this for years,and they let me know just recently. Why should I care since I cando nothing to it temperarily? I just let it be.
They choose the people I communicate with when using the IMsoftware of QQ. I find it when I use the software to find some newfriend. It seems they provide the list. Whoever I add as a newfriend, it will be their people. Whenever there is an urgent case Ifight with them on net or pc, they will try to set up aconversation with me. Telling from the locations of those people,this should be a very large-scale project.
I have been using the pc and the net under their supervision forsuch a long period. I would assume they have got every pieces of mypassword. They maybe able to delete every byte of information I puton the internet in a single day. Maybe they can, or not. whateverit is, I just don't give a damn since all these things also existin my brain. Will they also destroy this?
Wherever I paste a tag abroad, they will follow a lot more to denyit. That is what they are fed for.
This is like a chess game. I now can find quite some fun init.
我能够感觉到他们的实验仍然在继续,而且加入了很多新的条件,大概要测量我的反应,记录数据。
他们住在我旁边,扮作普通邻居的样子,偶尔卖卖好,有的挑衅一下。我都了然于胸。不时地变换手法跟我互动,加入新的实验变量。有几次他们潜入我的家,故意留下痕迹让我知道,也许是为了吓唬我,也许是为了看我的反应,可惜完全没有用,我无所谓。
无论我说甚么,做什么,他们都能看到听到。他们也故意让我感觉到,我就像住在一件玻璃房间里面。也许很多年了,只是他们最近才让我知道。我没有甚么好介意的,既然我近期无法改变,就让他去好了。
他们能够选择甚么人做我的Q友,当我搜索的时候,感觉到结果是他们提供的。每次到电脑对决的关键时刻,总会有人试图同我聊天。从他们分布的地域来看,这应该是一个相当大规模的实验。
既然我的电脑被人盯了这么多年,也许所有的密码都已经被盗了,也许某天一夜之间所有的东西都会消失得无影无踪。但是这些都在我得脑子里面,莫非他们要连这个也一起消灭?
无论我在国外的哪个网站上贴帖子,他们都会跟贴一大堆加以否认。当然了,他们就是靠这个吃饭的嘛,总不能光吃不干啊,领导批评的。
越来越象一场博弈游戏了,我从中找到了许多的乐趣。

没有评论: