2009年2月20日星期五

我的工作又没了 I lost another job opportunity again

前两天去见了那份COO的工作。那是个小型的国际公司,他们邀请我做中国公司的COO,即首席运营官。我们谈得很好,他们承诺除了工资以外,还可以支付一定的红利或者股份给我,并要求我主持中国的业务开展和运营工作。但是,在我们会谈的过程中,对方接了三个紧急电话。他告诉我其中一个是他们国家的领事打来的,之后他们的态度就变得冷淡很多。我知道,感谢某些人士的辛勤工作,而再次剥夺了我这一份工作。原本就在预料当中,所以也没有太大的失望。
I went for the interview of a position of COO. That was arelatively small company and they invited me to be their chiefoperation office in Chinese mainland. We had a very goodcommunication and they promised giving me some bonus or some shareapart from my salary. But he received three emergency call duringthe interview and he told me one was from their consulate. Then hechanged his atttitude. I knew I lost the opportunity due to thework of some personnels. I was not too much disappointed since Ihad known this at the beginning.

没有评论: